Новини  |  Публікації  |  Фото  |    |  
RSS  |  PDA Версія  |  Архiв  |  |  
4POST НОВИНИ Незалежне Iнтернет-видання
авто в Україні


Янукович і Мєдвєдєв вирушать в автопробіг на одній «Побєді»

Президенти України та Росії у п'ятницю візьмуть участь у автопробігу, присвяченому 100-річчю першого автопробігу Санкт-Петербург - Москва - Київ.

Як пише газета «Сегодня», Віктор Янукович і Дмитро Мєдвєдєв, швидше за все, поїдуть із Росії в Україну в одній машині «Побєда» Медведєва.

«Глави держав проїдуть близько 60 кілометрів», - розповів виданню представник оргкомітету автопробігу Олександр Хорольський.

«Урочисто виїдуть від селища Хомутівка Брянської області в РФ - це за 20 км від українського кордону, - а закінчать свою невелику подорож у місті Глухові Сумської області», - повідомив він.

«Не виключено, що президенти в останній момент вирішать їхати на різних машинах, тоді Януковичу теж дадуть «Побєду». Чи буде хтось із них за кермом або на пасажирських місцях, ще не вирішено», - додав Хорольский.

Якщо буде затверджений варіант із двома авто, то на території Росії дещо попереду їхатиме Мєдвєдєв, а в Україні - Янукович.

«За президентами поїде ще 15 ретромашин», - розповіла учасник автопробігу з екіпажа №1 українка Олена Мостицька.

Міжнародний автопробіг Санкт-Петербург - Москва - Київ пройде по Сумській області України та Брянській області Росії.

Планується, що о 14.30 глави держав на чолі колони автопробігу вирушать до Глухова (Сумська область), куди прибудуть о 15:30 (орієнтовно).

У Глухові президенти відвідають Спасо-Преображенський Собор, візьмуть участь у церемонії покладання вінків до меморіалу воїнам, які загинули в роки Великої Вітчизняної війни, а також поспілкуються з представниками ЗМІ та оглянуть сучасні та ретроавтомобілі.

Там же відбудеться нарада з питань прикордонної співпраці, повідомляє прес-служба президента України.

Як повідомляє прес-служба президента РФ, після обговорення низки питань «двостороннього й міжнародного порядку денного», спілкування Мєдвєдєва і Януковича буде продовжено в Завідово (держрезиденція президента Росії).
17 вересня 2010, 11:10

ДАІ дозволила приїжджим реєструвати машини в Києві

Державтоінспекція створила спеціальний реєстраційно-екзаменаційний відділ. Тут зареєструвати свій транспортний засіб можуть громадяни, які проживають в Києві, але прописані в інших регіонах.

На автомобіль видаються номерні знаки регіону, де зареєстрований власник авто.

Як повідомляє прес-служба ДАІ, центр розташований за адресою: вулиця Велика Кільцева, 4. Новий відділ працює з вівторка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 (перерва з 13 до 14) та в суботу з 9.00 до 13.00 (без перерви).

«Ніяких особливих документів для цієї процедури не знадобиться, в тому числі довідок з місць роботи та навчання», - уточнив «КП в Україні» начальник прес- служби Департаменту ДАІ МВС України Євген Кравець.
20 липня 2010, 04:02

У Раді хочуть заборонити українцям курити на балконах

Уже з вересня українцям можуть заборонити палити в своїх квартирах, авто та маршрутках, інакше доведеться платити штраф.

Про це повідомляє «Сегодня».

Такий законопроект внесли депутати Тетяна Бахтєєва (Партія регіонів) та Юрій Кармазін (блок НУНС).

«Покарані можуть бути навіть ті, хто курить на балконі у своїй квартирі, завдаючи при цьому незручність сусідам, у яких відкриті вікна. Крім таких курців, згідно із законопроектом, оштрафованими можуть стати дорослі, які курять у своїй квартирі у присутності дітей», - розповів Кармазін.

Що стосується водіїв легкового і маршрутного транспорту, що курять під час поїздки, то їх депутати пропонують штрафувати на суму від 50 до 100 мінімумів (від 850 до 1700 грн. - ред.), тому як сигарета відволікає водія від дороги і може спричинити ДТП.

Правозахисники кажуть, що вирахувати порушника буде нереально.

«Я стану першим, хто виступить проти цього закону. Цікаво, як відстежуватимуть курців, якщо, наприклад, він вийшов на балкон о 3 годині ночі і закурив?» - говорить правозахисник Едуард Багіров.

Нагадаємо, у вересні 2005 року Верховна Рада посилила боротьбу з курінням, заборонивши куріння на робочих та у громадських місцях, за винятком спеціально відведених місць.

З 1 липня 2007 року в Україні посилився контроль за курінням у громадських місцях, у зв’язку з чим для некурящих має відводитися не менше 50% площі громадських місць.
12 липня 2010, 10:54

Нардепи хочуть заборонити українцям паління вдома

Українцям можуть заборонити курити вдома, у власних авто, купувати сигарети менше ніж за 300 метрів від транспортних зупинок і дивитися на процес куріння у фільмах.

Такі нововведення пропонує законопроект №6595 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо захисту здоров`я громадян від результатів вживання тютюнових виробів)», зареєстрований наприкінці червня в парламенті. Автори законопроекту - «нашоукраїнець» Юрій Кармазін та «регіоналка» Тетяна Бахтєєва.
В той же час, ряд опитаних народних депутатів і експертів вважають цей законопроект абсурдним і таким, що дискредитує ідею боротьби з курінням.

Особливі нарікання законопроект викликав в Комітеті з питань захисту прав людини – адже він передбачає навіть за куріння у власному будинку штраф від 1700 до 2550 грн. і до 60 годин громадських робіт. Голова Комітету Верховної Ради України з питань прав людини Олег Зарубінський (фракція Блоку В.Литвина) вважає, що навіть у такій потрібній справі як боротьба з курінням не можна переходити межу.

«Приватна територія людини, житло людини є недоторканим. Якщо курець курить у себе в помешканні і при цьому не заважає цим іншим, то забороняти йому в себе вдома курити чи, скажімо, пиво пити, є не зовсім коректним. Треба сформулювати такі норми закону, щоб вони могли однозначно виконуватись. Найгірше, коли заздалегідь придумуються нереальні норми. Тоді такий закон буде мати зворотній результат», - вважає Зарубінський.

З ним згодна і заступниця голови Комітету Верховної Ради з питань промислової і регуляторної політики і підприємництва Ксенія Ляпіна (фракція «Наша Україна – Народна Самооборона»): «Сьогодні основна проблема не в тому, що мало заборон на куріння – їх достатньо. Проблема в тому, що немає інструменту контролю за виконанням таких норм. Адже якщо неможливо проконтролювати виконання закону, то заборони, про які йде мова в законі, є декларативними». На думку депутата, більш ефективним може бути не збільшення штрафів, а активна роз’яснювальна робота щодо шкоди куріння.

Абсурдом вважають поданий законопроект і представники рекламної галузі. «Автори законопроекту демонструють незнання права, бо в будь-якій нормальній країні легальний товар має право на легальне поширення інформації, – зауважує голова Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко. – Тим більше, що зараз в Україні вже заборонена майже вся пряма реклама сигарет. Законодавство про рекламу тютюну в Україні є одним з найбільш жорстких в Європі. Але депутати люблять робити собі дешевий піар на легких темах – замість того, щоб писати законопроекти про основи здорового способу життя, створювати програми спортивних гуртків в школах, робити соціальні кампанії, як це було в США, Канаді, що справді знизило кількість курців», пишуть Подробности.
09 липня 2010, 07:14

Перше пришестя Януковича у пащу міста Лева


Звершилось. З третьої спроби Президент Янукович нарешті зміг вперше відвідати найбільш опозиційне до нього місто в Україні – Львів. Попередні дві спроби закінчилися скасуваннями візитів в останній момент – зокрема, і рівно місяць тому. Однак твердження, за яким те, що трапилося двічі, обов’язково трапиться і втретє, цього разу не справдилося.

Минулого місяця львів’яни готувалися до приїзду Президента заздалегідь, і після досить несподіваного його скасування залюбки говорили на мітингах, що «Янукович злякався постійно тліючого вулкану громадських протестів». Скільки в цьому було правди – невідомо, але

візит 27 травня показав, що насправді цей вулкан не такий вже активний і загрозливий.

На території Бандери

Головним пунктом програми перших відвідин міста Лева Януковичем у якості Президента України було виїзне засідання Ради регіонів, що мало відбутися в університеті «Львівська політехніка». Є щось надзвичайно символічне у тому, що найбільше часу у Львові Віктор Федорович провів якраз там, на вулиці Степана Бандери і зовсім неподалік від пам’ятника тепер вже колишнього Героя України.

Під університетом приїзду Президента заздалегідь чекали одразу чотири групи людей: представники Партії регіонів, представники ВО «Свобода», звичайні безпартійні опозиціонери з народу і захисники порядку.

Причому на неозброєний погляд всі ці групи видавалися приблизно рівними за складом:

міліціонерів і «беркутівців» було аж ніяк не менше, аніж членів однієї з трьох інших груп.

Що, між іншим, свідчить не тільки і не стільки про масивність заходів безпеки, скільки насамперед про нечисленність мітингувальників. Дані, за якими їх було біля 4 тисяч, видаються явно перебільшеними.

Стражі порядку ще задовго до появи Президента розвели бійців по різних кутах. «Регіоналам» дісталося VIP-місце прямо перед головним входом на територію «ЛП», безпартійні були віддалені міліцейським кордоном на поважну відстань від цього входу, а «свободівці» взагалі були змушені вигукувати свої гасла із бічної вулички.

Туди їх відтіснив чималий наряд «Беркута», який власне на представниках ВО «Свобода» і зосередився у повному своєму складі – чи то вважаючи їх занадто небезпечними для «регіоналів», чи то просто не вірячи у те, що націоналісти вміють пікетувати миролюбно. Добровільно йти у вуличку останні, звісно, не бажали, тож не обійшлося без штовханини.


"Беркут" відтісняє "свободівців" у провулок


Знаки з неба

Віктор Янукович прибув до «Політехніки» не просто вчасно, а навіть на півгодини раніше, ніж планувалося напередодні – об 11:30. Про наближення гаранта попередило небо – невдовзі перед тим, як до університету почали під’їжджати авто владної делегації, його раптом прорвало на короткий, але дуже густий дощ. Мабуть, дався взнаки особливий контакт, встановлений між Президентом і погодою іще напередодні параду в честь Дня Перемоги і продовжений під час візиту до Києва президента Росії Мєдвєдєва.

На приїзд Віктора Федоровича публіка відреагувала бурхливо: хто – вигуками «Ганьба!» і «Зека – геть!», а хто скандуванням «Я-ну-ко-вич!».

Прихильники Президента навіть розгорнули перед входом на університетську територію чи не єдиний наявний на усьому заході невеличкий транспарант – з брендовим лозунгом «Молодь за Януковича».

На жаль, як тільки гості зникли за дверима «Політехніки», активність усіх присутніх помітно спала. Звичайні львів’яни швидко почали втрачати до події будь-який інтерес і розходитись; «регіонали» підтвердили свій декоративний статус, майже повністю занімівши; лише «свободівці», озброєні гучномовцем, час від часу скандували набір звичних гасел, але нічим творчим теж так і не запам’яталися.

Деяке пожвавлення на вулиці Степана Бандери відбулося лише тоді, коли з неба знову зненацька грянула коротка злива, приблизно через півтори години після того, як Рада регіонів почала засідати – багато хто побачив у цьому вірний знак наближення нової з’яви гаранта.


Злива - знак наближення президента

Гарант, втім, з’являтись не поспішав, і публіка почала відверто нудитись. Група представників партії «За Україну!», що приєдналася до цього млявого пікету, стан справ не змінила абсолютно. Зовсім стихли навіть «свободівці» - на те, що вони все ще знаходяться за щільним оточенням людей у червоних беретах, натякали одні лише партійні прапори. Невдовзі й вони покинули свій «загін», так і не дочекавшись на повернення Віктора Федоровича.

В цій тиші можна було відзначити хіба що спроби прихильників Партії регіонів трохи помахати своїми прапорами, які аж тричі поспіль завершилися знаковим конфузом – саме стільки разів жовто-блакитний стяг не втримувався на держаку і падав у калюжу.


Прапор одного з фанатів "регіоналів" щойно побував на землі

Втім, самим «регіоналам» це настрій не зіпсувало, тож коли київська делегація таки покинула «Політехніку» і настав час розходитись, вони обдаровували опозиційно налаштованих львів’ян повітряними поцілунками.

Сухий залишок після дощу

В результаті львівська публіка заради Януковича встигла двічі змокнути і повністю висохнути на теплому, вже літньому повітрі, але в сухому залишку показала, що насправді

Львів не такий уже й небезпечний для діючого Президента, як того б хотілося опозиції.

Пікетувальників було настільки небагато і були вони такими млявими, що Президент не без приводу назвав їх «купкою».

Так, можливо, почасти низьку активність львів’ян можна списати на те, що візит гаранта відбувся якраз у той час, коли студенти повністю зайняті заліковою сесією. Можна виправдовувати її тим, що місцеві опозиціонери втомилися приходити на акції протесту, чекаючи на главу держави, який в результаті не приїжджає, і думали, що й цього разу все буде так само. Можна навіть послатися на те, що занадто вже багато міліції охороняло безпеку Януковича і припускати, що якби її було менше, то й протестів було б більше.

Однак факт залишається фактом: львівська громадськість справила враження, ніби протести проти діючої влади її не дуже-то й цікавлять – якщо йдеться не про міністра освіти.

Можливо, якби пан Табачник був у складі делегації, все виглядало б зовсім інакше.

Однак його не було, і у пащі міста Лева, в яку Янукович нарешті «наважився» зазирнути, зовсім не виявилося гострих зубів.
27 травня 2010, 21:29

Підсумки першого офіційного візиту Мєдвєдєва в Україну


Учора з дводенним візитом до Києва прилетів Президент Росії Дмитро Мєдвєдєв. До речі, це його перший офіційний візит в Україну (не рахуючи недавньої робочої поїздки до Харкова) та сьома за рахунком зустріч з Віктором Януковичем за майже три місяці.

Зустріч глав держав у форматі тет-а-тет, а також подальше за нею засідання українсько-російської міждержавної комісії принесли мало несподіванок, пише російська газета «Коммерсант». Як вже повідомлялося, були підписані п'ять раніше анонсованих договорів: про демаркацію українсько-російського кордону, співробітництво за проектом ГЛОНАСС, партнерство «Укрексімбанку» і банку ВТБ, а також дві угоди про взаємодію в гуманітарній сфері. До заяв з питань європейської безпеки і врегулювання придністровської проблеми додалася заява про безпеку в Чорноморському регіоні.

Як пише «Сегодня»,

головна вигода для України вчорашнього дня - договір про демаркацію кордону: ми нарешті зможемо почати той процес, відсутністю якого нам неодноразово тикав в ніс Євросоюз,

коли наше МЗС починало говорити про безвізовий режим. У відповідь ми підписали три спільних заяви. Причому одну з них - з придністровського врегулювання - вигідно обом сторонам: Росія продовжує грати в цьому врегулюванні ключову роль, а ми виводимо з процесу Румунію, яка ніяк не може нам простити Північну Буковину, гирло Дунаю і острів Зміїний. Що стосується двох інших угод (щодо європейської безпеки і безпеки в Чорноморському регіоні), то нам від них ні холодно, ні жарко, а Росія отримала союзника в двох геополітичних іграх: по-перше, у просуванні своєї ідеї про розпуск НАТО і створення на її місці системи колективної безпеки без США, але з Росією і Україною, по-друге, у протистоянні Туреччини на Чорному морі.

Втім, новий клімат у взаєминах поки не дозволяє Києву і Москві вирішити всі спірні питання, відзначає «Комерсант». «Є питання дуже принципові, над якими ще доведеться попрацювати. Одне з них - делімітація нашого морського кордону », - констатував український Президент. Що стосується переговорів про галузеву кооперацію держпідприємств України і Росії, то вони продовжаться найближчим часом. «Це галузі суднобудування, авіабудування, космічної промисловості. Є ряд енергетичних проектів», - уточнив Віктор Янукович.

Як повідомляє «Комсомольская правда в Украине», російський президент під час перебування в Україні пересувався на автомобілі, який він привіз з собою. Модель авто - Mercedes-Benz S600 Carat-Duchatelet - новіше, ніж було у Путіна. Його відмінності - більш подовжена база і припіднятий дах.

Але найважливіше в цій моделі - це броня, яка витримує попадання куль з будь-якого виду стрілецької зброї, гранат і вибухівки.

Шини в цьому авто з автопідкачкою. З додаткових заходів безпеки - пінна система пожежегасіння. На цьому ж автомобілі Мєдвєдєв переміщувався і по Харкову під час свого недавнього візиту. А оселився президент Росії в офіційній резиденції на вулиці Липській.

Відразу після переговорів Віктор Янукович і Дмитро Мєдвєдєв вирушили до Києво-Печерської лаври. Російський президент висловив бажання побачитися з митрополитом Володимиром. Зустріч пройшла без преси, але, як вдалося дізнатися в Лаврі, священнослужителі підготували гостеві подарунки - факсимільне перевидання Пересопницького Євангелія - книги, на якій присягають президенти України під час інавгурації, і дві ікони засновників Києво-Печерської лаври Феодосія Печерського і його вчителя святого Антонія. Причому, як відзначає видання,

цей подвійний подарунок призначається не тільки для президента Росії.

Священики сподіваються, що одна з ікон залишиться у Дмитра Мєдвєдєва, другу він передасть Володимиру Путіну.

За матеріалами «Коммерсант» , «Сегодня» , «Комсомольская правда в Украине»
18 травня 2010, 12:40

ВАТ «УСК «Дженералі Гарант» провело ряд великих виплат у березні.

Основним позиційним критерієм Компанії виступає той факт, що «ми виплачуємо». Як доказ цьому, кожен місяць УСК «Дженералі Гарант» відстежує свої цікаві великі виплати по всій Україні. Для розголошення беруться тільки ті заявлені події, страхові відшкодування яких не менше 100 тис. грн.

У березні ВАТ «УСК «Дженералі Гарант» провело ряд великих виплат за полісами добровільного страхування наземного транспортного засобу (КАСКО) на загальну суму 1,2 млн. грн. Серед даних випадків варто відзначити найбільш значущі події, за якими здійснювалися відшкодування.

Так, за крадіжку автомобіля Volkswagen Toureg клієнту Компанії в збиток на суму близько 140 тис. грн.; порушення правил дорожнього руху винуватцем події призвело до зіткнення з автомобілем клієнта Компанії по вул. Мечникова в м. Київ, внаслідок чого клієнт отримав страхове відшкодування на суму понад 107 тис. грн.

Власнику автомобіля Nissan Quashqai було відшкодовано збиток в розмірі понад 134 тис. грн. в результаті значних пошкоджень на Одеській трасі. На трасі Добропілля-Слов'янськ в результаті ДТП VolksWagen Passat отримав безліч ушкоджень, власнику автомобіля відшкодували понад 146 тис. грн.

А найбільшою виплатою місяця стало відшкодування Центральною філією на суму майже 175 тис. грн. власнику страхового поліса КАСКО і власнику автомобіля Volkswagen Jetta.

Транспортний засіб винуватця спричинив перешкоду автомобілю клієнта Компанії, яке перевернулось декілька разів і пролетіло в кювет. Проведена експертиза підтвердила конструктивне знищення авто. Всі події врегульовані, відшкодування здійснені в повному обсязі.

Дженералі Гарант входить до складу Generali Group, що є однією з найбільших страхових груп в світі, із загальним прибутком в ? 70,5 млрд. включаючи 2009 р. Generali Group оперує в 64 країнах, та має понад 60 млн. клієнтів у всьому світі. Assicurazioni Generali (51% акцій) та PPF Group (49% акцій) створили недавно акціонерне товариство Generali PPF Holding B.V., що оперує у 14 країнах Центральної та Східної Європи. Дженералі Гарант у близькому майбутньому стане членом Generali PPF Holding B.V. після завершення усіх необхідних операцій щодо вступу. Разом з активами своїх дочірніх компаній, активи Generali PPF Holding B.V. становлять близько 12 млрд. EUR, а кількість клієнтів компанії - понад 10 млн., що робить Generali PPF Holding B.V. однією з найбільших страхових груп регіону. Generali PPF Holding B.V. зареєстровано у Голандії, а його головний офіс знаходиться у Празі, Чехія.
05 травня 2010, 18:01

У Черновецького придумали, як вирішити проблему паркування

Проблему паркування автомобілів у Києві міська влада сподівається вирішити за допомогою висотно-ліфтових автопаркінгів.

Як повідомили у прес-службі Київської міської держадміністрації, про це заявив заступник голови КМДА Денис Басс після презентації нового виду автопаркінгу в столиці – висотно-ліфтового.

З цього приводу відбулася виїзна нарада робочої групи по реалізації програми будівництва багаторівневих паркінгів на вул. Бальзака.

Як зазначив Басс, переваги нового паркінгу – швидке встановлення, незначна потреба у території та зручність використання.

За його словами, висотно-ліфтові конструкції дозволять у шість разів збільшити кількість паркомісць у столиці.

«Сьогодні ми побачили пілотну частину цього проекту. Нині він перебуває у стадії розробки проектних рішень. Ми зробимо усе можливе, щоб висотно-ліфтові автопаркінги почали встановлювати у столиці якнайшвидше. Завдяки таким системам ми зможемо вирішити проблему паркування автомобілів на прибудинкових територіях вже у найближчі 2-3 роки», – зазначив Басс.

Робоча група розглянула кілька варіантів висотно-ліфтового автопаркінгу. Такі конструкції можна встановити як на території звичайної парковки, так і зробити спеціальну прибудову до будинку.

Директор комунального підприємства «Київтранспарксервіс» Олени Поліщук вважає, що такі парковки не створюватимуть киянам жодного дискомфорту. За її словами, вони майже безшумні, оскільки сама конструкція обшивається спеціальним матеріалом, який, окрім захисту автомобілі від погодних умов і хуліганських дій, створює додаткову звукоізоляцію. У системі передбачена і протипожежна установка.

Передбачається, що кожен власник авто матиме окрему картку, на якій буде зафіксовано номер паркомісця, на яке механізм ставитиме автомобіль автоматично. Про всяк випадок біля кожної парковки чергуватиме спеціальний оператор, який допомагатиме власникам машин.

«Щодо фінансування: проекти висотно-ліфтових автопаркінгів досить дорогі, тому ми будемо розглядати варіанти змішаного фінансування. Будівництво паркінгів за цією програмою у спальних районах буде частково фінансуватись з міського бюджету», - повідомив Басс.

Він також зазначив, що механізм, вироблений у Китаї, значно дешевший (на 40-50%) за вітчизняні аналоги. Однак про відкриття такого виробництва в Україні та навіть у Києві, за словами заступника голови КМДА, можна буде говорити, якщо ця технологія запроваджуватиметься у великому обсязі.

У КМДА також звертають увагу, що генеральним планом, розробленим і затвердженим у 1980 році, передбачалося, що у 2005 році в Києві буде зареєстровано близько 350 тис. транспортних засобів. Генеральним планом, чинним на сьогодні, передбачено, що у 2020 році у столиці буде зареєстровано орієнтовно 800 тис. транспортних засобів. Водночас, вже зараз їх у місті близько 1 млн. 100 тис. Крім того, ще є транспортні засоби, зареєстровані в інших місцях, які, однак, фактично перебувають у столиці.
30 квiтня 2010, 14:11

Вартість паркування в Києві завищена в десятки разів

Паркування в Києві може подешевшати. Держінспекція з контролю за цінами подала до суду на «Київтранспарксервіс» у зв'язку з необгрунтованістю встановлених тарифів.

«Паркування реально коштує 17 копійок, а не 5, 7 і 10 гривень. За правилами паркування в Україні, автомобіліст на стоянці платить загальний збір 17 копійок, який йде до бюджету міста, решта - на утримання майданчиків, пише Сегодня.

Але «Київтранспарксервіс» у цей зміст включає не тільки зарплату паркувальника і дорожню розмітку, але й біотуалети, відеокамери. Скажіть, хоч один водій бачив відеокамери на парковках?»- обурюється Дмитро Гнап, голова організації «Комітет прямої дії». Нещодавно організація виграла суд проти блокіраторів і зараз підтримує Держінспекцію.

Вчора Окружний суд відмовив у задоволенні позову, але Держінспекція має намір подавати апеляцію. Однак у «Київтранспарксервісі» сумніваються, що судитися з ними є сенс: «Тарифи виправдані, і переглядати їх найближчим часом ми не будемо», - сказала виданню директор КП Олена Поліщук.

У Європі система паркування налагоджена краще. Кожна стоянка обладнана відеокамерою і паркоматами, обов'язково працює паркувальник, який охороняє автомобілі. І хоча вартість набагато більше, ніж в Україні, - від 3 до 10 євро за годину (33-110 гривень), в цю суму входить не тільки місце на стоянці, а й так званий страховий паркувальний збір. Якщо раптом машину розіб'ють, пограбують або уженуть, то «працювати» почне страхування паркування. На місце виїде офіцер, який зніме свідчення з відеокамер на стоянці. За шкоду платити компанія, що надала місце для стоянки авто. У Києві за збереження авто на платних парковках відповідальності, як сказали в «Київтранспарксервісі», ніхто не несе.
28 квiтня 2010, 22:15

1...789101112131415...22
НА ЦIЙ СТОРIНЦI
ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ
НОВИНИ ПАРТНЕРIВ
Загрузка...
НОВИНИ ПАРТНЕРIВ
Загрузка...

Загрузка...
...


E-mail редакції: for4post@gmail.com
© 2007-2012, 4post.com.ua
Передрук матеріалів тільки за умови посилання на 4post.com.ua. Передрук, копіювання чи відтворення в будь-якому вигляді інформації, що містить посилання на агентство УНІАН, заборонено.
weblog.com.ua